Ana içeriğe atla

2022-05 Yedekleme Sistemi ve Sunucu Mal Alımı İhalesi

Adı: 2022-05 Yedekleme Sistemi ve Sunucu Mal Alımı İhalesi
Usulü, niteliği ve miktarı: Açık İhale, 3 Kalem Yedekleme Sistemi ve Sunucu Alımı
Yapılacağı yer: Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi
Kayışdağı Cad. No:32 A102 Nolu Amfi 34752 Ataşehir/İstanbul
Tarihi ve saati: 26/05/2022 Perşembe Günü, Saat 11:30

İhale doküman bedeli: 100 TL’dir. Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi’nin T.Garanti Bankası A.Ş. Kozyatağı Kurumsal şubesi TR85 0006 2000 3830 0006 2945 16 nolu hesabına yatırılır.
İhale dokümanı Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi Satınalma Müdürlüğünde ve www.acibadem.edu.tr web sitesinde bedelsiz olarak görülebilir.

Ancak, ihaleye teklif verecek olan isteklilerin Satınalma Müdürlüğüne, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontunu sunarak ihale dosyasını teslim alması zorunludur.

İsteklilerden talep edilen belgeler:

1.  Tebligat için adres beyanı ve irtibat için telefon, elektronik posta adresi ve varsa faks numarası

2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi

3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri

4. Ticaret sicil gazetesi

5. Mali yeterlilik belgeleri

6. SGK Borcu yoktur yazısı

7. Vergi borcu yoktur yazısı

8. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu

9. Geçici teminat

10. İhale dosyasının satın alındığına dair belge

11. Teklif edilen ürün teknik dokümanları (İhale kalem numaraları belirtilerek)

İhale dosyası teslim yeri: Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi Satınalma Müdürlüğü,
Kayışdağı Caddesi No:32, A Blok Kat:2 PK:34752 Ataşehir /İstanbul
İhale dosyası SON teslim tarihi ve saati: 26/05/2022 Perşembe Günü, Saat 11:00