Ana içeriğe atla

Kerem Aydınlar Vakfı Yemek Bursu Başvurusu

Başlangıç Tarihi: 06/10/2025

KEREM AYDINLAR VAKFI 
YEMEK BURSU BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER 2025

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ OLAN TÜM BELGELER PDF FORMATINDA VAKIF MAİL ADRESİNE GÖNDERİLECEKTİR. BASILI OLARAK GETİRİLEN BAŞVURULAR KABUL EDİLMEYECEKTİR

  1. Burs formunun eksiksiz bir biçimde doldurulması
  2. Burs ihtiyacı ile ilgili ailenin sosyal ve ekonomik durumunu anlatan dilekçe
  3. Nüfus kayıt örneği
  4. İkametgâh
  5. Ailedeki maaşlı çalışanlar için onaylı maaş bordrosu; serbest çalışanlar için gelir vergisi beyannamesinin fotokopisi,
  6. Emekliler için aylık maaşı gösterir belge (e-devlet),
  7. Geliri olmayan anne ve baba için Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan kayıtları olmadığına dair belge
  8. Okuyan kardeşler için öğrenci belgesi

Not 1: Bu evrakların yanı sıra ailenizin son altı ay içerisinde başına gelen durumu ispat eden evraklar (haciz, icra, mahkeme kararları, banka kredi ödemeleri, iflas belgeleri vs.)

Not 2: Başvurunuzun işleme alınması için burs formunun (Word dosyası üzerinden) bilgisayarda yazılarak eksiksiz doldurması, başvuru dilekçesinin yine bilgisayarda yazılmış olması, istenilen evrakların eksiksiz tamamlanması ve 10 Ekim 2025 Cuma 17:00’ye kadar istenen tüm belgelerin pdf formatında Kerem Aydınlar Vakfı mail adresi olan kav@acibadem.edu.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Başvuru formu ve başvuru dilekçesi Word üzerinden hazırlandıktan sonra pdf formatına çevrilerek istenen diğer belgeler ile birlikte maile eklenecektir. Bu tarihten sonra yapılan ve eksik belgesi olan başvurular kabul edilmeyecektir.

Not 3: 2024 Yılında yemek bursu hakkı kazanan ve 2025 yılında da yemek bursu almak isteyen öğrencilerin başvuru formunu doldurarak vakıf mailine göndermesi yeterlidir. Başvuru için istenen belgeleri göndermelerine gerek yoktur.

Başvuru formu için tıklayınız.

Acu Helpdesk