Sıkça aranan anahtar kelimeler:
Başlangıç Tarihi: 07/10/2024
KEREM AYDINLAR VAKFI
YEMEK BURSU BAŞVURUSU İÇİN GEREKLİ BELGELER
2024
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ OLAN TÜM BELGELER PDF FORMATINDA VAKIF MAİL ADRESİNE GÖNDERİLECEKTİR. BASILI OLARAK GETİRİLEN BAŞVURULAR KABUL EDİLMEYECEKTİR
Not 1: Bu evrakların yanı sıra ailenizin son altı ay içerisinde başına gelen durumu ispat eden evraklar (haciz, icra, mahkeme kararları, banka kredi ödemeleri, iflas belgeleri vs.)
Not 2: Başvurunuzun işleme alınması için burs formunun (Word dosyası üzerinden) bilgisayarda yazılarak eksiksiz doldurması, başvuru dilekçesinin yine bilgisayarda yazılmış olması, istenilen evrakların eksiksiz tamamlanması ve 11 Ekim 2024 Cuma 17:00’ye kadar istenen tüm belgelerin pdf formatında Kerem Aydınlar Vakfı mail adresi olan kav@acibadem.edu.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. Başvuru formu ve başvuru dilekçesi Word üzerinden hazırlandıktan sonra pdf formatına çevrilerek istenen diğer belgeler ile birlikte maile eklenecektir. Bu tarihten sonra yapılan ve eksik belgesi olan başvurular kabul edilmeyecektir.