Ana içeriğe atla

Öğrenci kaydının yapılabilmesi için her akademik dönem başında o döneme ait eğitim ücretinin ödenmesi gerekmektedir. Ödeme yapılmaması durumunda üniversitemiz ilgili yönetmelikleri uyarınca öğrenci kayıt işlemleri yapılmayacaktır.

Ödeme yapılmadığı takdirde Üniversitemiz Ön lisans ve Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 7. Maddesinin 1. 2. Bendi ile Tıp Fakültesi Eğitim Öğretim ve Sınav Yönergesinin 3. ve 17. Maddeleri uyarınca öğrenci kayıt işlemleri yapılmayacaktır.

Ödeme tarihleri ilgili yılın akademik takviminde belirlenir ve duyurulur. Öğrencilerin ödeme tarihleri, ders kayıtlarıyla ilgili kurallar ve uygulama adımlarını açıklayan duyuruları takip etmeleri gerekmektedir.

Ödemeler Acıbadem Üniversitesi’nin kurumsal banka hesabına havale yolu ile yapılmaktadır.

Hesap Bilgileri

Hesap Adı (Alıcı) : Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi 
Banka : Garanti Bankası 
Şube : Kozyatağı Kurumsal (383) 
Hesap No : 9094507 
IBAN No : TR91 0006 2000 3830 0009 0945 07

***Ödeme dekont açıklamasına öğrencinin Ad-Soyad bilgisi yazılmalıdır. 
Bilgi için: mali.isler@acibadem.edu.tr