Herhangi bir cihazdan (telefon, tablet, bilgisayar) Chrome veya Safari tarayıcılarını kullanarak aşağıdaki linkler üzerinden, OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) için kullandığınız kullanıcı bilgileriniz ile giriş yapmalısınız.

a. https://acibadem.almscloud.com/Account/LoginBefore

b. Web sitemizdeki hızlı erişim “EYS” linkinden

Kullanıcı adı kısmına öğrenci iseniz; öğrenci numarası, eğitmen iseniz öğrenci işlerinin size verdiği numarayı girmelisiniz.

Aynı bilgiler ile OBS’ ye giriş yapmayı deneyin, aynı hatayı alıyorsanız OBS’ den şifrenizi değiştirmeniz gerekir.

Kullanıcı bilgileriniz yoksa ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr adresine mail atarak kullanıcı adı ve şifrenizi isteyebilirsiniz.

OBS’ den derslerinizi kontrol etmelisiniz, OBS’ de göründüğü halde EYS’ de görünmüyor ise ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr ve egitim.teknolojileri@acibadem.edu.tr adreslerine hangi derslerinizin eksik olduğunu yazarak durumu bildirmelisiniz.

Asenkron ders öğrenci ile eş zamanlı yapılmayan derslerdir. Haftanın konusunun olduğu sunu veya belgenizi seslendirerek videoya dönüştürüp sisteme yüklemelisiniz.

Sistemin arka planında öğrencilerin aktivite ilerlemelerini tutan ve rapora yazan bir araç çalışmaktadır. Ancak aracın yaptığı işlem anlık olarak çalışması halinde sistemi yavaşlatacağı için araç gün içinde belirli saat aralıklarında sistem yoğunluğunun az olduğu anlarda çalışmaktadır. Bu nedenle öğrencilerin aktiviteleri tamamladıktan sonra tamamlandı ibarelerini görmeleri için bazen 1 haftayı bulabilen bir süre beklemeleri gerekebilmektedir. Uzaktan eğitim döneminde bu süre daha da uzun olabilir.

Siz de değerlendirmek için raporlara 1 hafta sonra bakmalısınız.

Senkron yaptığınız derslerde yani öğrenci ile karşılıklı yapılan sanal sınıflarda kaç kişinin çevrimiçi olduğunu görebilirsiniz.

Daha sonra aktivite raporlarından raporu indir butonu üzerinden detaylı aktivite raporu alarak katılan öğrencileri de görebilirsiniz.

Asenkron yaptığınız derslerde ise yani sununuza ya da herhangi bir belge üzerine sesinizi kaydederek oluşturduğunuz videoyu sisteme yükleyerek tamamlama raporunu alabilirsiniz.

Canlı ders sırasında öğrencileriniz kamera ve mikrofonunuzu açtığınız anda sizi görebilir sesinizi duyabilir, ancak sizin onları duyabilmeniz için söz isteyen öğrencinin kamera ve mikrofonlarını dersin yöneticisi olarak açmanız gerekir.

Ders sırasında soru sormak isteyen öğrenci, sohbet kısmındaki parmak işareti ikonundan söz istemelidir. Söz isteyen öğrencinin kamera ve mikrofonuna izin vermelisiniz. Sözü bittikten sonra yankı yapmaması için tekrar kapatmalısınız.

Ders hazırlığı sırasında sistem kontrolü yapılmaktadır. Bu sırada kamera, mikrofon ve hoparlörün çalışıp çalışmadığı kontrol edilir. Dersi başlattıktan sonra kendiniz tekrar kamera ve mikrofonunuzu açmalısınız.

Chrome tarayıcı üzerinden sisteme girmelisiniz.

Evet mümkün. Bunun için öncelikle dersin birinde sanal sınıf oluşturmalısınız. Daha sonra sanal sınıfı hangi derste oluşturduğunuzu ve diğer dersten kaç katılımcı katılacağını belirterek egitim.teknolojileri@acibadem.edu.tr adresine mail göndermelisiniz. Daha sonra size katılımcılar için katılım bağlantısı gönderilecek, siz de bu bağlantı linkini öğrencileriniz ile paylaşmalısınız, kısacası bağlantıya sahip olanlar derse canlı katılabilir.

Ödev aktivitesi üzerinde bulunan işlem butonundan “notlandırma” seçeneğini tıklayarak yüklenen dosyaları görebilir, öğrencilere geribildirim verebilirsiniz.

×
Arama yapmak için ENTER tuşunu kullanabilir, ▼/▲ tuşları ile önerilenler arasında seçim yapabilir ve ESC tuşu ile kapatabilirsiniz.