Kampüs kart, Acıbadem Üniversitelilerin kimlik kartıdır. Kampüs giriş-çıkışları, kütüphaneden kitap ödünç alma gibi birçok faaliyette öğrencilerimizin yanında taşıması gereken karttır. Kampüs sınırları içinde sürekli yanınızda taşımanız gerekir.

Kampüs kartınızı kaybetmeniz halinde Kart Merkezimizden tekrar çıkarılabilir.

Metroyla;

İstanbul Anadolu yakasındaki Kadıköy-Kartal metrosunu kullanarak; Kadıköy İstasyonu'ndan binildiğinde 12 dakika sonra Kozyatağı İstasyonu'nda inilir ve 4 numaralı çıkış kullanılarak Kayışdağı istikametine doğru 15 dakika yürüyerek ACU’ya ulaşılır. Kartal İstasyonu'ndan binildiğinde 20 dakika sonra Kozyatağı İstasyonu'nda inilir ve 4 numaralı çıkış kullanılarak Kayışdağı istikametine doğru 15 dakika yürüyerek ACU'ya ulaşılır.

Otobüsle;

Kadıköy rıhtımından 19K, 19Y, 19V, 19S, 19T, 14A Üsküdar'dan 11T, 320A otobüslerini kullanarak ‘Acıbadem Üniversitesi' durağında inip ACU'ya ulaşım kolayca sağlanmaktadır.

Arabayla Üniversiteye Ulaşım;

Maltepe – Kadıköy istikametinde D100 (E5) otoyolundan Hal-Ataşehir sapağından dönülür. Yan yoldan Hal yolu takip edilerek Kayışdağı Caddesi’ne sağa dönülür. 2 km. sonra Acıbadem Üniversitesi’ne varılır.

Kadıköy – Maltepe istikametinde D100 (E5) otoyolundan Ümraniye-Ataşehir-Hal sapağından dönülür. 700 metre sonra Göztepe sapağını geçtikten sonra sağa Hal-Ataşehir yoluna dönülür. Işıklardan sola Hal yoluna dönülür. 400 metre sonra sağa doğru Kayışdağı Caddesi’ne girilir. 2 km. sonra Acıbadem Üniversitesi’ne varılır.

    • Öğretimin devam ettiği dönemlerde, 07:45 – 17:30 saatleri arasında Kozyatağı İstasyonu 4 numaralı metro giriş/çıkışı yakınlarında yer alan "Cafe Carino" önünden hareket eden ücretsiz ring servislerimizden yararlanabilirsiniz.

Kampüsümüzde dilerseniz kullanabileceğiniz öğrenci dolaplarımız yer alıyor. Her akademik yıl başında talepte bulunarak dolap temin edebilirsiniz. Dolabınızla ilgili şifre,vb. soru ve sorunlarınızda Kart Merkezimize danışabilirsiniz.

Kampüs içerisinde bulunan sahipsiz eşyalar Güvenlik’e teslim edilmelidir. Dönem sonuna kadar teslim alınmayan buluntu ve kayıp eşyalar prosedür gereği yardım kurumlarına tutanakla teslim edilir.

Kampüs içerisinde a la carte veya tabldot yemek yiyebileceğiniz bir kafeteryamız mevcut. Web sitemizde ACU’da Yaşam alanından kafeteryanın çalışma saatlerine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda kampüs içinde kafeterya dışında faydalanabileceğiniz cafe ve restoran da mevcut.

  • Yangın, deprem gibi acil durumlarda toplanma bölgesi Güvenlik binasının arkasındaki Çim Amfi’dir
  • Acil durumlarda en yakın telefondan 8’i tuşlayarak Acil Durum Personeli’ne ulaşabilirsiniz.
  • Kampüse gelen misafirlerimiz Güvenlik’te karşılanmalı ve içeride bulunduğu sürece eşlik edilmelidir.
  • Misafirler saat 23:00’e kadar kampüs içinde kalabilir.

Sürdürülebilirlik kriterleri göz önünde bulundurularak inşa edilen kampüsümüz LEED Gold sertifikalıdır. Çevreye olan sorumluluğumuz gereği binalarımız enerji verimliliği ve tasarrufu esas alınarak doğa dostu bir tasarıma sahiptir. Kampüsümüzde solar panel, rüzgar tribünü gibi yenilenebilir enerji santrallerimiz ile temiz enerji üretiyoruz.
Kampüsümüzde aynı zamanda atıkların geri kazandırılması için geri dönüşüm ve atık pil kutuları yer alıyor. Siz de atıkların ayrışmasında bize destek olarak doğanın korunmasına katkı sağlayabilirsiniz.

Duyurular Üniversitemiz web sitesinde ana sayfada “Duyurular” başlığı altında yer almaktadır. Bazı duyurular sizlere daha kısa sürede ulaşmak amacıyla Üniversitemize kayıt esnasında iletmiş olduğunuz cep telefonunuza “sms” yöntemiyle veya acıbadem uzantılı e-posta adreslerinize gönderilmektedir.

Bu nedenle web sitemizde yer alan duyurular alanını takip etmeniz, bizler ile paylaşmış olduğunuz iletişim bilgilerini güncel tutmanız ve acıbadem uzantılı e-posta adresinizi aktif olarak kullanmanız önemlidir.

Acıbadem Üniversitesi Duyurularına Ulaşmak için tıklayınız.

Akademik Takvim bir eğitim öğretim yılı boyunca Üniversitemizde gerçekleştirilen tüm aktivitelerin tarihileri ile yer aldığı takvim olup, web sitemizde Öğrenci İşleri başlığı altında yer almaktadır. Akademik takvimde ders kayıtlarının, sınavların, yatay geçiş, çift anadal, yandal vb. başvuruların başlangıç ve bitiş tarihlerine ve daha birçok detay tarih bilgisine ulaşabilirsiniz. Tabi olduğunuz akademik takvimi düzenli olarak takip etmeniz öğrencilik hayatınızın aksamadan ilerlemesini sağlayacaktır.

Acıbadem Üniversitesi Akademi Takvim için tıklayınız.

Üniversitemiz yönerge ve yönetmelikleri web sitemizde ana sayfada Üniversite başlığı altında yer almaktadır. Yönerge ve Yönetmelikler Üniversitemizdeki öğrencilik hayatınız boyunca sizlere yol gösterici olacaktır. Yönetmelik ve yönergelerden öğrenim süreleri, ders kayıtları, sınavlar, notlandırma sistemi, devam, yatay geçiş, çift anadal, yan dal, burslar, mezuniyet vb. daha birçok konu hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Acıbadem Üniversitesi Yönetmelikler için tıklayın.

Kayıtlı olduğunuz bölüm/programların ders programları her eğitim öğretim dönemi başında ders kayıtlarından önce akademik takvimde ilan edilen tarihlerde “Bademnette” yayınlanır.

Ders Programlarına ulaşmak için tıklayın.

Kayıtlı olduğunuz bölüm/programların yarıyıl sonu ve bütünleme sınav takvimleri her eğitim öğretim dönemi sonunda akademik takvimde ilan edilen tarihlerde “Bademnette” yayınlanır.

Sınav Takvimlerine ulaşmak için tıklayın.

Üniversitemize kayıttan mezuniyetinize tüm süreçlerinizin yürütüldüğü sistemdir.

Öğrenci Bilgi Sistemi aracılığıyla

  • Transkriptinizi
  • Notlarınızı
  • Devam Durumunuzu

takip edebilir,

  • Ders Kayıt
  • Ders Ekleme- Bırakma İşlemlerinizi,

gerçekleştirebilir,

  • Öğrenci Belgesi ve transkript

    talebinde bulunabilirsiniz.

Öğrenci Belge Sistemine ulaşmak için tıklayın.

Öğrenci Bilgi Sistemi Kullanıcı adınız ve şifreniz ÖSYM’ye YKS sınavı başvurusu esnasında iletmiş olduğunuz telefon numaranız üzerinden sizlere sms ile iletilmiştir.

OBS ekranında giriş yaptıktan sonra sol taraftaki menünün altında “Kullanıcı İşlemleri” menü başlığı içerisindeki “Şifre Değiştir” alanından değiştirebilirsiniz.

Güncel iletişim bilgilerinizi içerir bir imzalı dilekçe ile Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne başvurabilirsiniz. Pandemi nedeniyle dilekçelerinizi ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr adresine e-posta ile iletebilirsiniz.

  • İngilizce, Türkçe Öğrenci Belgesi ve Transkript taleplerinizi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinde Belge talep ekranından gerçekleştirebilirsiniz.
  • E - imzalı olarak belge talep etmeniz halinde belgenizin hazırlanma aşamalarını takip edebilir, hazırlanan belgenizi yine Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden indirebilirsiniz.
  • Islak imzalı olarak talep ettiğiniz belgeyi ertesi gün Öğrenci İşleri ofisine bizzat gelerek teslim alabilirsiniz.

Öğrenci Belgesi, Not Dökümü (Transkript) ekranı için tıklayın.

6698- Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel verileriniz sizin dışınızda hiçbir şahıs ile sizin izniniz olmadan paylaşılmamaktadır. Size ait belgeler belgenin özelliğine göre sizin onayınız, yazılı izniniz veya vekaletiniz ile bir başka şahıs ile paylaşılmaktadır.

Akademik ve idari personel ile öğrencilerimize tanımlanan üniversite e-posta erişimi için kullanılır.

Akademik ve idari personel ile öğrencilerimize sunulan üniversite bünyesinde gerekli bilgi paylaşımı amaçlayan iç portaldır. BADEMNET üzerinden yakın tanımlama da yapılır. Yakın tanımlama öğrencilerin ve yakınlarının acıbadem hastanelerinde geçerli özel indirimlerden faydalanabilmesi içindir.

Kampüs içi internet erişimi için Wifi adı acıbadem olan adrese bağlanıp tc kimlik numarası ile kayıt yapılması gerekmekir. Kayıt yapıldıktan sonra kampüs içi internet kullanılabilir.

Portal.office.com adresinden web mail kullanıcı bilgileri ile erişim sağlanır.

Kerem Aydınlar Kampüsü’nde merkezi bir konumda yer alan kütüphane, üniversitenin akademik programlarını destekler nitelikte bir koleksiyona sahiptir ve yayınlar ağırlıklı olarak Tıp ve Sağlık Bilimlerinden oluşmaktadır.

Merkez ve şube kütüphaneleri toplam 1272 metrekare alana ve 321 kişilik oturma kapasitesine sahiptir. Okuyucularına modern ve konforlu bir çalışma ortamı sunan kütüphanede, genel çalışma salonları, bilgisayar çalışma salonu ve kullanıcıların önceden rezervasyon yapabileceği 14 çalışma odası yer almaktadır.

Merkez Kütüphane’ye bağlı olarak, 2014 yılında Acıbadem Üniversitesi Atakent Hastanesi Kütüphanesi, 2015 yılında Acıbadem Maslak Hastanesi Kütüphanesi kullanıma açılmıştır.

Kütüphane koleksiyonlarında basılı, elektronik ve görsel materyaller bulunmaktadır. Basılı koleksiyonda bulunan 22.112 materyale ek olarak elektronik koleksiyonda 27 veritabanı, 37.229 e-dergi, 17.393 e-kitap ve 2.5 milyon tam metin tez, gazete ve magazinler yer almaktadır.

Kütüphanede bulunan basılı ve elektronik kaynakları http://library.acibadem.edu.tr adresinden tarayabilirsiniz. Elektronik kaynaklara kampüs dışından erişebilmek için öncelikle kütüphane web sitesinde sağ üst köşede yer alan kampüs dışı erişim ayarlarını yapmanız gerekmektedir. Kampüs dışı erişim için tercih ettiğiniz internet tarayıcınıza göre dosyalarda açıklamaları yer alan ayarları yapabilirsiniz. Ayarları gerçekleştirdikten sonra öğrencilerin Bademnet kullanıcı adı ve şifrelerini girmeleri gerekmektedir.

Kampüs dışı erişim ayarlarını tamamladıktan sonra kütüphane ana sayfasında yer alan tarama kutucuğunda eser adı, konu veya yazar adı ile tarama yapabilir, basılı kaynakların yer ve durum bilgisine, elektronik kaynakların erişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Abonesi olduğumuz tüm veritabanlarını kütüphane web sitesi araştırma menüsünden ayrıntılı olarak listeleyebilirsiniz.

ACU öğrencileri kütüphanenin doğal birer üyesidir ve ayrıca üyelik gerekmemektedir. Ödünç alma işlemleri kütüphane girişinde bulunan bankodan yapılabilir. Kullanıcıların ödünç alma işlemi sırasında kampüs kartlarını kütüphane görevlisine göstermeleri gerekmektedir. Öğrenciler 2 hafta süre ile 3 kitap ödünç alabilir, belirli kurallar çerçevesinde süre uzatma yapabilirler. İadeler merkez ve şube kütüphanelere yapılabilir. İadesi geciken materyaller için gecikme bedeli alınmaktadır. Ayrıntılı bilgilere http://library.acibadem.edu.tr adresinden erişilebilir.

Merkez ve şube kütüphanelerde 14 grup ve proje çalışma odası bulunmaktadır. Odalar araştırma ve ders çalışma amaçlı kullanılmalıdır. Odalara kütüphane bankosuna başvurarak rezervasyon yapılabilir. Pandemi süresince odaların kullanımı bir kişi ile sınırlandırılmıştır.

Merkez kütüphane pandemi nedeniyle akademik dönem içerisinde hafta içi 09:00-16:00 saatleri arasında açıktır. Hafta sonu ve resmi tatillerde kapalıdır.

Araştırmalarınız ve kaynaklara erişim konusunda kütüphane bankosuna başvurabilir veya kutuphane@acibadem.edu.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Öğrencilerimize Erasmus+ başta olmak üzere değişim programları konusunda yardımcı olmaktayız.

Erasmus+ Öğrenci Hareketliliği, öğrenim ve staj hareketliliği olarak ikiye ayrılır. Öğrenim hareketliliği öğrencilerimizin öğrenimlerinin bir bölümünü yurtdışında anlaşmalı olduğumuz üniversitelerde tamamlamalarına yönelik bir hareketliliktir. Staj hareketliliği ise öğrencilerimizin yurtdışındaki bir üniversite, işletme veya organizasyonda mesleki eğitim alma ve çalışma deneyimi kazanmasına yönelik bir hareketliliktir.

Erasmus+ Öğrenci hareketliliğine genel not ortalaması 2.20 ve üzeri olan ön lisans ve lisans öğrencileri, 2.50 ve üzeri olan yüksek lisans ve doktora öğrencileri başvuru yapabilirler. Başvurularımız yılda bir kez Güz döneminde açılmaktadır.

Herhangi bir cihazdan (telefon, tablet, bilgisayar) Chrome veya Safari tarayıcılarını kullanarak aşağıdaki linkler üzerinden, OBS (Öğrenci Bilgi Sistemi) için kullandığınız kullanıcı bilgileriniz ile giriş yapmalısınız.

Kullanıcı adı kısmına öğrenci iseniz; öğrenci numarası, eğitmen iseniz öğrenci işlerinin size verdiği numarayı girmelisiniz.

Aynı bilgiler ile OBS’ ye giriş yapmayı deneyin, aynı hatayı alıyorsanız OBS’ den şifrenizi değiştirmeniz gerekir.

Kullanıcı bilgileriniz yoksa ogrenci.isleri@acibadem.edu.tr adresine mail atarak kullanıcı adı ve şifrenizi isteyebilirsiniz.

Mobil uygulama geliştirme aşamasında olduğu için kullanılamıyor. Geliştirmenin ne zaman biteceği ile ilgili net bir zaman yok.

Bu yüzden uygulama yerine her cihazdan Chrome tarayıcıyı kullanarak aşağıdaki link ile rahatlıkla girebilirsiniz.

Ulaşmak için tıklayın.

Sistemin arka planında öğrencilerin aktivite ilerlemelerini tutan ve rapora yazan bir araç çalışmaktadır. Ancak aracın yaptığı işlem anlık olarak çalışması halinde sistemi yavaşlatacağı için araç gün içinde belirli saat aralıklarında sistem yoğunluğunun az olduğu anlarda çalışmaktadır. Bu nedenle öğrencilerin aktiviteleri tamamladıktan sonra tamamlandı ibarelerini görmeleri için bir süre (1 hafta) beklemeleri gerekebilmektedir.

Uzaktan eğitim döneminde bu süre daha da uzun olabilir.

Tamamlama kriteri olarak sizden istenileni bir kere yapmanız yeterli, ödevde ise dosya yüklediğiniz yerde yüklediğiniz dosya görünüyorsa ödeviniz yüklenmiştir.

Diğer arkadaşlarınız gördüğü halde siz göremiyorsanız, genel bir sorun değildir. Chrome tarayıcıdan sisteme girmeniz tavsiye edilir.

Internet bağlantı problemi olabilir. Birçok eğitim kurumu uzaktan eğitime geçtiği için ülke geneli böyle sorunlar yaşanabilmektedir.

Ders sırasında sistemden kopmak Internet bağlantı hızınız ile alakalı bir durum. Uzaktan eğitim döneminde bu tür sorunlar ülke geneli yaşanmaktadır. Hocalarınız isterse tekrarını yine LMS içinden izleyebilirsiniz.

Öğrencilerimizin bilimsel, sanatsal, sosyal ve kültürel faaliyetler ile kişisel gelişimlerine katkıda bulunmaktır.Üniversitemiz öğrencileri, öğrenci kulüplerine kolaylıkla üye olabilir, yeni kulüpler kurabilir ve tüm fiziki olanaklardan yararlanabilirler.

Üniversite takımlarına, takım seçmelerine katılarak dahil olabilirsiniz. Takım seçmeleri tarihleri öğrencilere e-mail yoluyla bildirilmektedir.

Pandemi sürecinde psikolojik danışmanlık seanslarımızı online olarak Zoom üzerinden gerçekleştirmekteyiz. Seanslarımız 45 dakika sürmekte. İhtiyaç ve uygunluk durumunda süreyi daha uzun veya kısa tutma seçeneğine de sahibiz.

Acıbadem Üniversitesi öğrencisi olan herkes Psikolojik Danışmanlık Birimi’nden seans randevusu talebinde bulunabilir.

Psikolojik Danışmanlık Birimi’nden seans randevusu talebinde bulunmak için bölümünüzün, öğrenci numaranızın, yaşınızın, cep telefon numaranızın bilgilerini verip, Psikolojik Danışmanlık Birimi’ne neden başvurduğunuzu anlatan birkaç cümlelik bir yazıyı da ekleyerek e-posta göndermeniz yeterli olacaktır.

Acıbadem Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık Birimi kapsamında değerlendirilen bütün hizmetler, öğrencilerimiz için ücretsizdir.

Öğrencilerimize, Üniversitemizin idari birimlerinde ihtiyaçlar doğrultusunda ve kontenjan dahilinde yarı zamanlı çalışma imkanı sunmaktayız. Acıbadem Sağlık Grubu ile olan işbirliğimiz kapsamında, Acıbadem Hastanelerinde yarı zamanlı çalışmak isteyen öğrencilerimiz için de gerekli yönlendirmeleri yapmaktayız.

Kısmi süreli çalışan öğrenci programımız çerçevesinde okulda çalışma olanağı mevcuttur.

Yakın tanımlama, öğrencilerimizin kendilerinin ve yakınlarının Acıbadem Hastanelerinden indirimli olarak sağlık hizmeti almalarını sağlamak amacıyla badem.net üzerinden kendi ve yakınlarına ait bilgileri sisteme tanımlamasıdır.

×
Arama yapmak için ENTER tuşunu kullanabilir, ▼/▲ tuşları ile önerilenler arasında seçim yapabilir ve ESC tuşu ile kapatabilirsiniz.